G'day mate how are ya

Whaddup mates!

Hi how are ya? Deze zin hoor ik wel een paar keer per dag (welcome to australia mate).

Shit ik ben best wel vergeten wat ik allemaal heb gedaan de afgelopen week, ik begin wel gewoon met typen!

Nou laten we dan maar beginnen met school. Alles gaat wel goed, echt zero huiswerk op t moment, maar moet wel assessments (werkstukdingen enzo) doen. I don't mind, heb geen prestatiedruk haha #HAVO. Ik ben trouwens wel gestopt met PDHPE. Ik snapte er echt helemaal niets van, en dat is stom want ik vond t wel vet interessant.. Maargoed ik krijg er "library hours" voor terug, which means: DINSDAG OM 12 UUR UIT HOTS, want op die dag heb ik al maar 4 uur les en het eerste blok is Aardrijkskunde en het tweede blok is PDHPE. Mam en pap misschien komt jullie droom dan toch uit: ik kan waarschijnlijk een baantje zoeken.

En heb nu ook hockeytraining op donderdag.Ze spelen hier trouwens wel gemixt; dus jongens en meisjes in 1 team (raar).Het is wel leuk hoor, alleen mn team bakt er niet zo veel van.. Hadden vorigeweek vrijdag 10-0 verloren (explaines everything). Ik speel nu nog maar ongeveer 3 wedstrijden en dan is het seizoen afgelopen. Daarna wil ik try-outs gaan doen voor het Sydney West schoolhockeyteam. M'n coördinator die mij hier begeleid werkt met de coach van dat team en die wil heel graag dat ik de try-outs doe omdat ik Nederlands ben. Nou kan hem nu al vertellen dat ie in zn broek gaat schijten van t lachen want ik voldoe niet aan de nederlandse hockey standard Ya know.. Dat wordt lache.

En op zaterdag ben ik met mn hostparents naar de film geweest, lekker frozen raspberry cola gedronken (say whatt). En zondags zijn we naar het Reptile park (including koala's, kangoeroes en andere dieren die geen reptielen zijn) geweest. Ik had eigenlijk een filmpje gemaakt van de hele dag, maar mannn windows moviemaker (beter gezegd windown moviemaker) werkte niet mee (tijd voor een macbook pap en mam). I aint have no editskilzz brotha. Heb ook nog geprobeerd om een selfie te maken met een kangoeroe, en t is gelukt, maar het is heel vaag.

< nee mam het is geen geit..

En dan dit weekend: Zaterdagochtend hockey, zaterdagmiddag winkelen, zaterdagavond m'n eerste feestje van een meisje waarmee ik zit met lunch en zondag Sydney in met een vriendin van Arli. Eindelijk weer even nederlands praten! Zinan!

Latah,

XXX

Reacties

Reacties

Alayne van Vliet

Ha die Mandy,
Wat een leuk verhaal heb je er weer van gemaakt. Ik zit met brede lach hier op de bank :-). Goed bezig daar hoor! Gewoon lekker hockeyen en je ding doen met jouw eigen bekende humor. Veel plezier en een smakker van mij!

Jamie

He Mandy,

Leuk om je avonturen te lezen! Je maakt ons ook errug nieuwsgierig naar down under. Neem je een kangoeroe mee voor je nieuwe achterneef? ????haha! Oja, laat jij je team maar ff zien hoe je een wedstrijd wint -Hollandstyle-, want 10-0 kan natuurlijk niet he????!!!

Dag lief nichie, enjoy!!

Aretha Haanraadts

Hoi Mandy,

Ook ik zit met een 'BIG smile' je verhaal te lezen en van te genieten!! Ik laat 't je opa vandaag nog lezen. Geniet ze van je volle week-end! Doei!!!

Joop & Anita

Heerlijk hoe jij schrijft! Je krijgt het daar druk hoor! En dat is ook de bedoeling want je moet alles eruit halen wat erin zit. Doe Anne zaterdag de groeten van ons en maak er een leuke dag van.
Dikke knuffel van ons xxxxx

Sylvia

Hey Mandy,
Leuk om te lezen wat je allemaal doet. Geniet er vooral lekker van! Veel plezier maar weer en tot jouw volgende verhaal!

Sandra

Hoi,
Erg leuk om te lezen dat je het leuk hebt..weet nog steeds niet wat phdpe is mate..
Die selfie met Skippy is leuk! :D
Blij voor je dat je niet veel huiswerk hebt!
Geniet and have a wonderful time hun!
Dikke pakkerd van MJ en mij!
X

Janine

Hee Mandy. Wat schrijf je lekker ontspannen. Je doet wel hele leuke dingen. Heerlijk om te lezen allemaal . Veel plezier de komende weken. Groetjes ook van Christiaan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active