First week

Whaddup mates!

Eerste verhaal, nouja verhaal het is kort.

Ik zal beginnen bij de aankomst op de 11e. Reis is prima verlopen en bagage is thankgod jesus christ holy mother of earth heel aangkomen en niet kwijtgeraakt. Het duurde eventjes voordat mn hostparents arriveerden want de vorige exchange die hier was moest heel lang wachten op haar bagage (dat nog in singapore was). Gelukkig kon ik mijn bagage na 5 minuten van de bagageband halen (WINNER). De ontmoeting was helemáál niet akward, dus dat ging allemaal goed.

Hup auto in en naar huis. Puberzusje lag nog in bed (obviously), maar het is een schatje. Mn hostparents hadden ook gasten vanuit nieuw-zeeland (ze komen zelf ook uit NZ) dat beloofde dus een druk weekend te worden. Vrijdag (dag van aankomst), neehoor geen tijd voor passing out on the couch, maar hup door en winkelen. Zaterdag een bezoekje aan darling harbour in Sydney gebracht. Gewoon even lunchen en een beetje rondlopen, je weet hoe dat gaat toch. En Zondag de blue mountains.

Pretty Pretty!

Daar met een cable car over de "valley" gerold? weet ik veel hoe je dat zegt. En ook met "the steepest railway" van de wereld een paar meter naar beneden gereden.Ik dacht dat het langer zou duren, maar het was wel cool haha.

Panorama'tje van de "3 zussen" (nailed it)

(Hipsterfoto ik weet, long hair dont care)

Goed en dan de eerste week op school. Het is wel lastig, omdat ik midden in het jaar instap. Maar goed whatevs iedereen is chill hier, i'll be fine. Heb trouwens de volgende vakken gekozen: PDHPE, Food Technology, English Standard, Geography, Hospitality en French continuers (thats right continuers haha). Maar de mensen die ik ontmoet heb in mn lessen zijn echt heel aardig. Als ik zoekend om me heenkijk door de school dan komt er wel iemand naar me toe: Hey Mandy! You're alright? Do you need help? Heel behulpzaam dus.

Afgelopen weekend was wat rustiger. Zaterdag even wat spullen voor hockey gekocht (stick, scheenbeschermers, bitje etc). Want het is de bedoeling dat ik hier bijeen lokale club ga hockeyen:). En zondag zijn we naar het strand gereden, nouja strand.. Het was meer een soort baai. Honden gingen mee dus die hebben zich daar wel vermaakt denk ik!

Ik heb trouwens al van 3 mensen gehoord dat ze dachten dat ik Zuid-Afrikaans was. The accent bro. hahaha. Het is beter dan een nederlands-engels accent...

I can't write peeps, will stop here.

latah,

XXX

Reacties

Reacties

Iris

Omg mandy, klinkt allemaal echt super! Ben jaloers! Miss you xo

Kaylee

Hahaha men wat kan je toch lekker schrijven he! Heel leuk verhaal! Geniet ervan! Miss you lots! Xxxx je kale!

ya home-girl Linsey

You nailed this story girl lol hahahaha xxxxxxxxx

Conner

Sounds great MEN!! Veel plezier daar, geniet ervan!!

Liann

Mandy! Klinkt nu al helemaal te gek!! Blijf zo door gaan! Je schrijft het heeeeel leuk!! Xxxxx

Bekkertje

Waaaaah zo leuk men !!! Hipster girl to the max you rock it ????

Joop & Anita

Lekker leesbaar verhaal Mandy! Blijf dit alsjeblieft doen. Kunnen we allemaal even meegenieten. Ben benieuwd naar je volgende verslag ????Love you ????????????

Joop & Anita

Haha, die vraagtekens waren emoticons!

Arline

Haha, geniet ervan silly

Rochelle

Succes met hockey men! Maybe ook iemand in je team die je op je rug slaat :p

Veel plezier en succes verder
Xxx

Paula

Food technology..... sounds.. delicious... hahaha mandy nog heeel veel plezier poepie & ik zie dat je het echt naar je zien hebt !

San

Hey mop,
Hardstikke tof dat je het zo naar je zin hebt! Je bent ook een snoepie en daarom doet iedereen zo aardig tegen je!
En die vakken dat gaat absoluut goed komen...maar wtf is
PDHPE????
Be good!!! XXX

Janine

Hee Mandy!knap hoor! Je 1e week volbracht. Je schrijft goed en grappig .... Ik blijf je volgen hoor! Have fun.

Eileenn

Klinkt goed Mandy! Keep going & stat strong girl!
Have fun, X!

Mandy Vermeulen

Hee men ! Klinkt allemaal echt super gaaf ! Geniet er maar lekker van !
Dikke kus ????

Mandy Vermeulen

Xxx*

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active